HTML

A nyúl megpróbálja

Hétfőn, azaz 2009. 09.28-án új időszámítást kezdek. Megpróbálok sprórolni. Azt nem írom, hogy fogyókúrázni is fogok, mert az konstans. Szóval erről fog szólni a blog. Meg minden másról is ami eszembe jut, hogy eltereljem a figyelmemet a cipőkről és a kilókról.

Friss topikok

  • kukanyul: vagy azt, hogy ribi..még nem döntöttem el (2010.06.11. 11:58) nyár van, nyár...oh jaj
  • : Ejnye Nyulam, rendes ember herbális megoldásokkal él Cinetripen. Elsőre kb. 2001-ben voltam egy Wa... (2010.03.08. 11:27) Szürreál
  • potdom: látom a héten hastánc nem volt, de ne maradjon ki az sem :) www.youtube.com/watch?v=IPQz6u1cZls (2009.12.08. 00:00) Ünnepi aggodalmak
  • angyur: regisztráltam, csak azért, hogy elmondjam, ÉN IS hallottam a pilótás sztorit, és TÉNYLEG igaz :) (2009.11.25. 18:43) I'm a believer
  • gergel: örülj neki, hogy rendben van az anyagcseréd :P (2009.11.19. 19:13) Hungry like a (wolf) bunny

Linkblog

Szent Nyúl

kukanyul 2009.11.10. 10:48

Szentté Avatási Osztály
Vatikán

 

Budapest, 2009. november 10.

 

Tisztelt Címzett,

 

Ezúton érdeklődnék a szentté avatás feltételeiről és szeretném megtudni, hogy az alábbiak feljogosítanak-e arra, hogy legalább egy közepesen fénylő glóriát viseljek:

 

-egymás után két hétvégét sporttal, fürdőzéssel és pihenéssel töltöttem

-kétszer is kihagytam az ingyenes, ingatlanos fekvehányásig ivást

-alkoholfogyasztásomat a minimálisra csökkentettem, csak a létfenntartáshoz szükséges vörösbor/jéger mennyiséget juttattam a szervezetembe

-a spórolás jegyében kétszer is metróztam taxi helyett, leértékelésen vásároltam kabátot és csak egy színben vásároltam nyúljógás atlétát

-rengeteget sportoltam, keveset ettem...egyesek szerint alakom (az 5 hónapos terhes) Gisele Bündchenénél is karcsúbb

-több hete nem paráználkodtam (de éveknek tűnik). 

 

Csodákról is betudok számolni:

 -nem emlékszem mikor volt ennyire kisimult az arcom;  a szemem alatti sötétlila karikák gyakorlatilag eltűntek

-esküszöm, hogy tegnap a puszta akaratommal megmozdítottam egy ceruzát az asztalomon, munkavégzés helyett.

 

Pozitív visszajelzésükben bízva,

 

Ámen,

A nyúl

 

Ui: Ha minden kötél szakad egy szimpla angyallá avatástól sem zárkózom el.

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ujnyul.blog.hu/api/trackback/id/tr651514889

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Free V Bucks Generator Hack android hack 2018.12.24. 04:25:27

Download pokemon black 2 rom for gba - gaythralonpream

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása