HTML

A nyúl megpróbálja

Hétfőn, azaz 2009. 09.28-án új időszámítást kezdek. Megpróbálok sprórolni. Azt nem írom, hogy fogyókúrázni is fogok, mert az konstans. Szóval erről fog szólni a blog. Meg minden másról is ami eszembe jut, hogy eltereljem a figyelmemet a cipőkről és a kilókról.

Friss topikok

  • kukanyul: vagy azt, hogy ribi..még nem döntöttem el (2010.06.11. 11:58) nyár van, nyár...oh jaj
  • : Ejnye Nyulam, rendes ember herbális megoldásokkal él Cinetripen. Elsőre kb. 2001-ben voltam egy Wa... (2010.03.08. 11:27) Szürreál
  • potdom: látom a héten hastánc nem volt, de ne maradjon ki az sem :) www.youtube.com/watch?v=IPQz6u1cZls (2009.12.08. 00:00) Ünnepi aggodalmak
  • angyur: regisztráltam, csak azért, hogy elmondjam, ÉN IS hallottam a pilótás sztorit, és TÉNYLEG igaz :) (2009.11.25. 18:43) I'm a believer
  • gergel: örülj neki, hogy rendben van az anyagcseréd :P (2009.11.19. 19:13) Hungry like a (wolf) bunny

Linkblog

I'm a believer

kukanyul 2009.11.25. 13:41

A mai bejegyzésnek több apropója is van: 

  1. El kell indítanom a visszaszámlálást, mivel pontosan egy hónap van már csak hátra a nagy utazásig. Ezúton is üzenem mindenkinek, hogy: nyenyenyenyenye!!!!
  2. Ma reggel jógán találkoztam egy barátnőmmel aki elmesélte, hogy vasárnap(!) egy buliban  találkozott egy svéd(!) vadászpilótával(!), aki meghívta egy thaiföldi(!) utazásra és jővő hét(!) pénteken indul. True story. Szóval emberek csodák igenis vannak...csak türelmesen kell várni és nem feladni. Mondjuk mielőtt elkezdek vakon hinni abban, hogy a szőke hercegem vadul lovagol felém a fehér lován (vagy a MIG 29-esén) először megvárom a hazaérkezés utáni beszámolót. Biztos van valami bibi a sztoriban...nagy repülő -> kis fütyi...valami ilyesmi. Ne legyen igazam, de tényleg.
  3. Közeleg a december és ez csak egyet jelenthet, hogy végre én is kapok ajándékot. Télapó, névnap, szülinap, karácsony....a kánaán hónapja ez kérem. Szóval íme a kívánságlistám:

-onicsuka tájger (vagy bármilyen tornacipő v. cipő). Lábméretem 37,5. Én lennék a legboldogabb kisnyúl a világon ha kapnék egy pont ilyet:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gondold meg...hát nem ér meg potom 60-70 Eurót az, hogy letörölhetetlen mosolyt láss az arcomon??!!

-ipod touch v. iphone: még nem szántam rá magam, hogy vételezzek ilyet, de ha elviselhetetlen vágyat érzel arra, hogy rámköltsd a következő fizetésed (vagy titokban glédában állnak az aranyrudak a spájzodban) feltétlen gondolj rám.

Az a baj, hogy más nem jut az eszembe, de tekintve, hogy egész évben nem kapok semmit egy nyuszialakú szagosradírnak is nagyon fogok örülni.

  1. Hogy ne csak off-topic legyek, íme a múltheti mérleg: 

Hétfőtől-péntek estig: 2 jóga, 2 futás, 1 hastánc

Péntek estétől vasárnapig: végtelen számú zubrowka-almalé, 1 doboz fagyi,  nonstop kanapénfetrengés és seggnövesztés

Szórakozás: 2 ebből ufótámadás: 0

Takarítás: 1

Spórolás: nem szeretnék erről részletekben értekezni

  1. Végül, hogy valami jó hírrel is szolgáljak, a szerelmi életemért aggódó tömegnek  elmesélném, hogy szombaton szemeztem egy sráccal, legalább kétszer (ugyanazzal). Mondjuk hozzátartozik az igazsághoz, hogy volt olyan pontja a bulinak, hogy egy kólával a kezemben ücsörögtem egy lépcsőn 20 percig úgy, hogy hozzám se szólt senki, de úgy döntöttem, hogy fejlődésként fogom fel ezt a romantikus 2x1,5 másodpercet.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujnyul.blog.hu/api/trackback/id/tr231551479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukanyul 2009.11.25. 14:15:00

A MIG meg orosz és? 30 felett már nem válogat az ember!

Littlefalls 2009.11.25. 16:18:13

Köszi a segítséget az ajándékvásárláshoz!Pont onicsukába rejtett iphone-t akartam venni,de így oda a meglepetés.Szóval mást veszek. Mire gondoltál még?:)

angyur 2009.11.25. 18:43:02

regisztráltam, csak azért, hogy elmondjam, ÉN IS hallottam a pilótás sztorit, és TÉNYLEG igaz :)
süti beállítások módosítása